Hydrospinning gubi kilogramy

Hydrospinning gubi kilogramy

Hydrospinning, jako rewelacyjne połączenie basenu i jazdy na rowerze w jednym zyskuje coraz szersze grono wielbicielek aktywnego trybu życia. Rowerki do tego rodzaju treningu różnią się oczywiście od zwykłych rowerków stacjonarnych, czy rowerów spinningowych, (aczkolwiek do tych ostatnich są dość zbliżone). Ćwiczący musi przecież dodatkowo walczyć z oporem stawianym nogom przez wodę.

Ćwiczenia wykonuje się w basenie o niedużej głębokości z umocowanymi do jego dna rowerkami. Podczas jednego takiego treningu można spalić aż 600 -1200 kcal! Jest doskonałym sposobem na walkę ze zbędną tkanką tłuszczową. Całości dopełnia rytmiczna muzyka dla ćwiczących.

Podczas treningu nie tylko pozbywamy się zbędnych kilogramów, ale także kształtujemy nasze mięśnie. Podczas zwykłej jazdy na rowerze poprawiamy kondycję mięśni nóg, pośladków i brzucha. Hydrospinning dzięki oporowi stawianemu przez wodę, motywuje mięśnie do większego wysiłku. Dlatego też chętnie korzystają z jego dobrodziejstw sportowcy chcący poprawić swoją wytrzymałość. Ponadto woda plus trening to wspaniały masaż wodny dla całego ciała. Dobra wiadomość dla wszystkich pań, hydrospinning pomaga również zwalczyć uporczywy cellulit.

Dla kogo hydrospinning?

Ten rodzaj treningu polecany jest jednak nie tylko chcącym pozbyć się nadwagi, ale również osobom mającym problemy z kręgosłupem, układem krwionośnym, a nawet osteoporozą. Trening mimo naszych wyobrażeń wcale nie jest męczący, nie obawiajmy się po nim skutków ubocznych w postaci zakwasów.

Hydrospinnig o wielu obliczach.

Ćwiczenia wodno-rowerowe maja kilka odmian. Różnią się między sobą intensywnością treningu oraz celem jaki przyświeca naszym wysiłkom.

Trening regeneracyjny ma głównie za zadanie usunąć uboczne skutki przemiany materii. Trening regeneracyjny charakteryzuje się małą lub umiarkowaną intensywnością. Fat burning to z kolei propozycja dla chcących spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Jest to bardzo intensywny i nieprzerwany trening, który jednak daje niesamowite wręcz efekty.

Hydrospinning dla osób początkujących ma na celu głównie poprawę ogólnej kondycji i wytrzymałości. Zaś trening dla zaawansowanych podzielony jest na dwa poziomy, pierwszy ma na celu m.in. poprawę wytrzymałości ćwiczącego i dlatego ćwiczenia te są intensywne.Drugi poziom to już naprawdę bardzo intensywne ćwiczenia poprawiające wytrzymałość i siłę trenującego.